Zarząd firmy Laboratorium urody gabinet kosmetologiczny Magdalena Bartoszewicz-Klucha - Magdalena Bartoszewicz-Klucha, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Bartoszewicz-Klucha (CEIDG)
Magdalena Bartoszewicz-Klucha prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LABORATORIUM URODY GABINET KOSMETOLOGICZNY MAGDALENA BARTOSZEWICZ-KLUCHA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-04-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻEGLARZY 1, PL-84-230, RUMIA. Główny zakres działalności Magdalena Bartoszewicz-Klucha to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych, produkcja olejków eterycznych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP LABORATORIUM URODY GABINET KOSMETOLOGICZNY MAGDALENA BARTOSZEWICZ-KLUCHA: 5862228123. REGON LABORATORIUM URODY GABINET KOSMETOLOGICZNY MAGDALENA BARTOSZEWICZ-KLUCHA: 380014223.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Bartoszewicz-Klucha
Więcej informacji o LABORATORIUM URODY GABINET KOSMETOLOGICZNY MAGDALENA BARTOSZEWICZ-KLUCHA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.