Sprawozdania finansowe Laboratorium Strategii Marketingowych 360

Bilans spółki Laboratorium Strategii Marketingowych 360

Wiek firmy:
Wiek:
8 l. 2 mies. 13 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe LABORATORIUM STRATEGII MARKETINGOWYCH 360

ROK
2017
2019
2020
2021
2022
Aktywa razem 4 877,00 173 219,90 156 573,60 30 125,12 7 101,98
A. Aktywa trwałe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 4 877,00 173 219,90 156 573,60 30 125,12 7 101,98
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
Pasywa razem 4 877,00 173 219,90 156 573,60 30 125,12 7 101,98
A. Kapitał (fundusz) własny 4 877,00 102 852,49 -55 414,46 -123 591,64 -225 935,54
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 0,00 70 367,41 211 988,06 153 716,76 233 037,52
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 0,00 70 367,41 211 988,06 153 716,76 233 037,52
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.