Zarząd firmy Labonex - Wilk Łukasz Stanisław, prezes zarządu
Wilk Łukasz Stanisław jest w zarządzie KRS LABONEX
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wilk Łukasz Stanisław jest również w zarządzie LABONEX, która została założona 2012-06-12 i ma siedzibę przy OBRZEŻNA 5 B-20, PL-02-691, WARSZAWA. KRS LABONEX zajmuje się działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność wydawnicza w zakresie oprogramowania, usługi związane z oprogramowaniem i doradztwem w zakresie informatyki i usługi powiązane , działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania i inne. NIP LABONEX: 5213632206. REGON LABONEX: 14616346000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wilk Łukasz Stanisław
Więcej informacji o LABONEX
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.