Firma Label One
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL05 1600 1462 1860 6994 9000 0005
PL16 1600 1462 1860 6994 9000 0001
PL32 1600 1462 1860 6994 9000 0004
PL59 1600 1462 1860 6994 9000 0003 PL86 1600 1462 1860 6994 9000 0002 |
Działalność PKD:
Firma LABEL ONE została założona 2020-12-09 i obecnie mieści się przy RONDO ORGANIZACJI NARODÓW ZJEDNOCZONYCH 1, PL-00-124, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2024-08-26. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, przetwarzanie danych i hostingowe, różny usługi indywidualne, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Label One (REGON 38769436200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.