Zarząd firmy LA VERNA Maciej Romanow; EXCELLENCE EXPORT DEPARTMENT Maciej Romanow; DALI SPACE Maciej Romanow. - MACIEJ ROMANOW, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ ROMANOW (CEIDG)
MACIEJ ROMANOW prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LA VERNA MACIEJ ROMANOW; EXCELLENCE EXPORT DEPARTMENT MACIEJ ROMANOW; DALI SPACE MACIEJ ROMANOW., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-05-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BACZYŃSKIEGO 20A, PL-38-200, JASŁO. Główny zakres działalności MACIEJ ROMANOW to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 46.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, sprzedaż detaliczna dzieł sztuki, sprzedaż detaliczna zegarków i biżuterii, sprzedaż detaliczna używanych lub antykwarycznych książek, sprzedaż detaliczna antyków i inne. NIP LA VERNA MACIEJ ROMANOW; EXCELLENCE EXPORT DEPARTMENT MACIEJ ROMANOW; DALI SPACE MACIEJ ROMANOW.: 6851363473. REGON LA VERNA MACIEJ ROMANOW; EXCELLENCE EXPORT DEPARTMENT MACIEJ ROMANOW; DALI SPACE MACIEJ ROMANOW.: 18003546700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ ROMANOW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.