Zarząd firmy La Lusia Handmade Angelika Jankowska - Angelika Jankowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Angelika Jankowska (CEIDG)
Angelika Jankowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LA LUSIA HANDMADE ANGELIKA JANKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-07-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZOSA CHEŁMIŃSKA 275, PL-87-100, TORUŃ. Główny zakres działalności Angelika Jankowska to Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych (PKD główne: 13.92.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP LA LUSIA HANDMADE ANGELIKA JANKOWSKA: 8781765901. REGON LA LUSIA HANDMADE ANGELIKA JANKOWSKA: 52901999000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Angelika Jankowska
Więcej informacji o LA LUSIA HANDMADE ANGELIKA JANKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.