Firma L3Harris Technologies Europe
Ocena | |||
Główna działalnośc | Kucie i formowanie metali oraz metalurgia proszków |
Numery rachunków bankowych |
PL19 1030 1508 0000 0008 2330 1001
PL46 1030 1508 0000 0008 2330 1000
PL62 1030 1508 0000 0008 2330 1003
PL86 1030 1335 0000 0008 2330 1500 PL89 1030 1508 0000 0008 2330 1002 |
Działalność PKD:
Firma L3HARRIS TECHNOLOGIES EUROPE została założona 2023-06-02 i obecnie mieści się przy UL. BŁ. ŁADYSŁAWA Z GIELNIOWA 14, PL-02-066, WARSZAWA. Główna działalność firmy to kucie i formowanie metali oraz metalurgia proszków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują elementy i obwody drukowane, elektroniczne, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, produkcja instrumentów optycznych, produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego, produkcja statków powietrznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-01-23.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie L3Harris Technologies Europe (REGON 52549122400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.