Zarząd firmy L-DENT PRACOWNIA PROTETYCZNA PAWEŁ LASOTA - PAWEŁ LASOTA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAWEŁ LASOTA (CEIDG)
PAWEŁ LASOTA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą L-DENT PRACOWNIA PROTETYCZNA PAWEŁ LASOTA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SANDOMIERSKA 112, PL-25-324, KIELCE. Główny zakres działalności PAWEŁ LASOTA to Produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne (PKD główne: 32.50.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP L-DENT PRACOWNIA PROTETYCZNA PAWEŁ LASOTA: 6572917955. REGON L-DENT PRACOWNIA PROTETYCZNA PAWEŁ LASOTA: 36137740000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAWEŁ LASOTA
Więcej informacji o L-DENT PRACOWNIA PROTETYCZNA PAWEŁ LASOTA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.