Zarząd firmy Kwiaciarnia Stokrotka - Olena Baboval - Olena Baboval, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-03-20
Działalność gospodarcza Olena Baboval (CEIDG)
Olena Baboval prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KWIACIARNIA STOKROTKA - OLENA BABOVAL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SKARBKA Z GÓR 108, PL-03-287, WARSZAWA. Główny zakres działalności Olena Baboval to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów i środków ochrony roślin (PKD główne: 47.76.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja soków z owoców i warzyw, produkcja pieczywa, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, z wyłączeniem suplementów diety, substytutów mięsa, roślinnych substytutów dla jaj, nabiału i innych produktów mlecznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin i inne. NIP KWIACIARNIA STOKROTKA - OLENA BABOVAL: 7543134292. REGON KWIACIARNIA STOKROTKA - OLENA BABOVAL: 54079931500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Olena Baboval
Więcej informacji o KWIACIARNIA STOKROTKA - OLENA BABOVAL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach