Zarząd firmy KWIACIARNIA ROSA Maria Ziółkowska - Maria Ziółkowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maria Ziółkowska (CEIDG)
Maria Ziółkowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KWIACIARNIA ROSA MARIA ZIÓŁKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem CMENTARNA 13, PL-87-865, IZBICA KUJAWSKA. Główny zakres działalności Maria Ziółkowska to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KWIACIARNIA ROSA MARIA ZIÓŁKOWSKA: 8891181213. REGON KWIACIARNIA ROSA MARIA ZIÓŁKOWSKA: 91030221900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maria Ziółkowska
Więcej informacji o KWIACIARNIA ROSA MARIA ZIÓŁKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.