Zarząd firmy KWIACIARNIA RENATA ALICJA BEDNARCZYK - ALICJA BEDNARCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALICJA BEDNARCZYK (CEIDG)
ALICJA BEDNARCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KWIACIARNIA RENATA ALICJA BEDNARCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. PLAC DOMINIKAŃSKI 1, PL-80-844, GDAŃSK. Główny zakres działalności ALICJA BEDNARCZYK to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostałe sprzątanie, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP KWIACIARNIA RENATA ALICJA BEDNARCZYK: 5831706751. REGON KWIACIARNIA RENATA ALICJA BEDNARCZYK: 19255856900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALICJA BEDNARCZYK
Więcej informacji o KWIACIARNIA RENATA ALICJA BEDNARCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.