Zarząd firmy KWIACIARNIA MAGNOLIA GRZEGORZ TCHÓRZEWSKI - GRZEGORZ TCHÓRZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ TCHÓRZEWSKI (CEIDG)
GRZEGORZ TCHÓRZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KWIACIARNIA MAGNOLIA GRZEGORZ TCHÓRZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STRZEGOMSKA 20865, PL-54-432, WROCŁAW. Główny zakres działalności GRZEGORZ TCHÓRZEWSKI to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, tynkowanie, zakładanie stolarki budowlanej, posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian i inne. NIP KWIACIARNIA MAGNOLIA GRZEGORZ TCHÓRZEWSKI: 8571000919. REGON KWIACIARNIA MAGNOLIA GRZEGORZ TCHÓRZEWSKI: 02210174100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ TCHÓRZEWSKI
Więcej informacji o KWIACIARNIA MAGNOLIA GRZEGORZ TCHÓRZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.