Zarząd firmy KWIACIARNIA MAGIA KWIATÓW MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA - MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KWIACIARNIA MAGIA KWIATÓW MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 4, PL-64-200, WOLSZTYN. Główny zakres działalności MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania. NIP KWIACIARNIA MAGIA KWIATÓW MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA: 9950109762. REGON KWIACIARNIA MAGIA KWIATÓW MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA: 301213792.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA
Więcej informacji o KWIACIARNIA MAGIA KWIATÓW MAŁGORZATA KOŻUCHOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.