| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL39 1140 2004 0000 3102 7973 4905
PL56 1140 2004 0000 3002 8404 6880
PL35 8015 0004 0035 9049 2030 0001
|
Działalność PKD:
Firma KW PARTS KAMIL DUSZYŃSKI została założona 2020-01-03 i obecnie mieści się przy UL. WARSZAWSKA 306, PL-05-082, STARE BABICE. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna na targowiskach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie kW Parts Kamil Duszyński (REGON 14146940800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.