Zarząd firmy KUCHNIA SMAKÓW MARLENA ŁOŻYŃSKA - MARLENA ŁOŻYŃSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-08-21
Działalność gospodarcza MARLENA ŁOŻYŃSKA (CEIDG)
MARLENA ŁOŻYŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KUCHNIA SMAKÓW MARLENA ŁOŻYŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-07-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRZEMOWA 8, PL-80-041, GDAŃSK. Główny zakres działalności MARLENA ŁOŻYŃSKA to Wytwarzanie gotowych posiłków i dań (PKD główne: 10.85.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, przygotowywanie i podawanie napojów, pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i inne. NIP KUCHNIA SMAKÓW MARLENA ŁOŻYŃSKA: 5992044321. REGON KUCHNIA SMAKÓW MARLENA ŁOŻYŃSKA: 21061517600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARLENA ŁOŻYŃSKA
Więcej informacji o KUCHNIA SMAKÓW MARLENA ŁOŻYŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.