Zarząd firmy KSZTAŁTY REKLAMY CEZARY ŻUŁAWNIK WSPÓLNIK S.C. - CEZARY ŻUŁAWNIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza CEZARY ŻUŁAWNIK (CEIDG)
CEZARY ŻUŁAWNIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KSZTAŁTY REKLAMY CEZARY ŻUŁAWNIK WSPÓLNIK S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ERAZMA CIOŁKA 8, PL-01-402, WARSZAWA. Główny zakres działalności CEZARY ŻUŁAWNIK to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP KSZTAŁTY REKLAMY CEZARY ŻUŁAWNIK WSPÓLNIK S.C.: 1251231648. REGON KSZTAŁTY REKLAMY CEZARY ŻUŁAWNIK WSPÓLNIK S.C.: 14234428700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się CEZARY ŻUŁAWNIK
Więcej informacji o KSZTAŁTY REKLAMY CEZARY ŻUŁAWNIK WSPÓLNIK S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.