Zarząd firmy KRZYSZTOF ZAPAŁOWSKI P.P.H.U. DORIS - KRZYSZTOF ZAPAŁOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF ZAPAŁOWSKI (CEIDG)
KRZYSZTOF ZAPAŁOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF ZAPAŁOWSKI P.P.H.U. DORIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-07-22 i ma swoją siedzibę pod adresem 64, PL-13-230, NOWY DWÓR. Główny zakres działalności KRZYSZTOF ZAPAŁOWSKI to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.82.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja mebli biurowych i sklepowych, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP KRZYSZTOF ZAPAŁOWSKI P.P.H.U. DORIS: 5711506587. REGON KRZYSZTOF ZAPAŁOWSKI P.P.H.U. DORIS: 13060350000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF ZAPAŁOWSKI
Więcej informacji o KRZYSZTOF ZAPAŁOWSKI P.P.H.U. DORIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.