Zarząd firmy KRZYSZTOF ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE BAKAMA - KRZYSZTOF ZAPAŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF ZAPAŁA (CEIDG)
KRZYSZTOF ZAPAŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE BAKAMA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1984-07-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MACIEJÓWKA 44, PL-26-085, KOSTOMŁOTY PIERWSZE. Główny zakres działalności KRZYSZTOF ZAPAŁA to Roboty budowlane specjalistyczne w zakresie inżynierii lądowej i wodnej (PKD główne: 43.50.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, przygotowanie terenu pod budowę i inne. NIP KRZYSZTOF ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE BAKAMA: 6570004268. REGON KRZYSZTOF ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE BAKAMA: 29001169700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF ZAPAŁA
Więcej informacji o KRZYSZTOF ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE BAKAMA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.