Zarząd firmy KRZYSZTOF TYLUS PHU ESAB ESAB s.c. BARBARA TYLUS KRZYSZTOF TYLUS - Krzysztof Tylus, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Tylus (CEIDG)
Krzysztof Tylus prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF TYLUS PHU ESAB ESAB S.C. BARBARA TYLUS KRZYSZTOF TYLUS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-05-20 i ma swoją siedzibę pod adresem RADOMSKA 57, PL-26-900, KOZIENICE. Główny zakres działalności Krzysztof Tylus to Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego (PKD główne: 46.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej. NIP KRZYSZTOF TYLUS PHU ESAB ESAB S.C. BARBARA TYLUS KRZYSZTOF TYLUS: 8121158945. REGON KRZYSZTOF TYLUS PHU ESAB ESAB S.C. BARBARA TYLUS KRZYSZTOF TYLUS: 67087584000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Tylus
Więcej informacji o KRZYSZTOF TYLUS PHU ESAB ESAB S.C. BARBARA TYLUS KRZYSZTOF TYLUS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.