Zarząd firmy KRZYSZTOF SZCZEPAŃSKI - KRZYSZTOF SZCZEPAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF SZCZEPAŃSKI (CEIDG)
KRZYSZTOF SZCZEPAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF SZCZEPAŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-07-16 i ma swoją siedzibę pod adresem BUKOWIECKA 9, PL-03-676, WARSZAWA. Główny zakres działalności KRZYSZTOF SZCZEPAŃSKI to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy, obróbka mechaniczna elementów metalowych, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP KRZYSZTOF SZCZEPAŃSKI: 5242162737. REGON KRZYSZTOF SZCZEPAŃSKI: 01310685000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF SZCZEPAŃSKI
Więcej informacji o KRZYSZTOF SZCZEPAŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych