Zarząd firmy KRZYSZTOF SOBCZYK FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SOB-BUD - KRZYSZTOF SOBCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF SOBCZYK (CEIDG)
KRZYSZTOF SOBCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF SOBCZYK FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SOB-BUD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 82, PL-32-420, PIERZCHÓW. Główny zakres działalności KRZYSZTOF SOBCZYK to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP KRZYSZTOF SOBCZYK FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SOB-BUD: 6831859969. REGON KRZYSZTOF SOBCZYK FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SOB-BUD: 12049068100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF SOBCZYK
Więcej informacji o KRZYSZTOF SOBCZYK FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SOB-BUD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.