Zarząd firmy KRZYSZTOF MORAWSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY - KRZYSZTOF MORAWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF MORAWSKI (CEIDG)
KRZYSZTOF MORAWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF MORAWSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 12, PL-32-043, SKAŁA. Główny zakres działalności KRZYSZTOF MORAWSKI to Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego (PKD główne: 46.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KRZYSZTOF MORAWSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY: 6770061638. REGON KRZYSZTOF MORAWSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY: 35072559700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF MORAWSKI
Więcej informacji o KRZYSZTOF MORAWSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.