Zarząd firmy KRZYSZTOF MIŚKIEWICZ BIO-MAR DIAGNOSTYKA - KRZYSZTOF MIŚKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF MIŚKIEWICZ (CEIDG)
KRZYSZTOF MIŚKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF MIŚKIEWICZ BIO-MAR DIAGNOSTYKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem KOSMONAUTÓW 18, PL-44-194, KNURÓW. Główny zakres działalności KRZYSZTOF MIŚKIEWICZ to Produkcja elektronicznych obwodów drukowanych (PKD główne: 26.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP KRZYSZTOF MIŚKIEWICZ BIO-MAR DIAGNOSTYKA: 9690696632. REGON KRZYSZTOF MIŚKIEWICZ BIO-MAR DIAGNOSTYKA: 24163356600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF MIŚKIEWICZ
Więcej informacji o KRZYSZTOF MIŚKIEWICZ BIO-MAR DIAGNOSTYKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.