Zarząd firmy Krzysztof Mikołajczak MONITOROWANIE BADAŃ KLINICZNYCH - Krzysztof Mikołajczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Mikołajczak (CEIDG)
Krzysztof Mikołajczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF MIKOŁAJCZAK MONITOROWANIE BADAŃ KLINICZNYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIRENEJSKA 22A14, PL-01-493, WARSZAWA. Główny zakres działalności Krzysztof Mikołajczak to Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych (PKD główne: 72.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP KRZYSZTOF MIKOŁAJCZAK MONITOROWANIE BADAŃ KLINICZNYCH: 5222680908. REGON KRZYSZTOF MIKOŁAJCZAK MONITOROWANIE BADAŃ KLINICZNYCH: 36874044700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Mikołajczak
Więcej informacji o KRZYSZTOF MIKOŁAJCZAK MONITOROWANIE BADAŃ KLINICZNYCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.