Firma KRZYSZTOF MALUŚKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
Działalność PKD:
Firma KRZYSZTOF MALUŚKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE została założona 1992-06-11 i obecnie mieści się przy POZNAŃSKA 73, PL-64-000, KOŚCIAN. Główna działalność firmy to sprzedaż części samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, naprawa pojazdów samochodowych, odzysk surowców wtórnych, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, przetwarzanie odpadów, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż paliw do pojazdów na stacjach, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi związane ze zbieraniem odpadów, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KRZYSZTOF MALUŚKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE (REGON 41037935000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.