Zarząd firmy KRZYSZTOF LIS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE STYL - KRZYSZTOF LIS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF LIS (CEIDG)
KRZYSZTOF LIS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF LIS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE STYL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-03-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SUWALSKA 34, PL-19-300, EŁK. Główny zakres działalności KRZYSZTOF LIS to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja odzieży skórzanej, produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, produkcja bielizny, produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KRZYSZTOF LIS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE STYL: 8471012952. REGON KRZYSZTOF LIS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE STYL: 280484860.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF LIS
Więcej informacji o KRZYSZTOF LIS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE STYL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby