Firma KRZYSZTOF KRAJEWSKI FIRMA HANDLOWA KASANDRA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych |
Numery rachunków bankowych |
PL09 1050 1979 1000 0097 2386 4956
|
Działalność PKD:
Firma KRZYSZTOF KRAJEWSKI FIRMA HANDLOWA KASANDRA została założona 1999-10-25 i obecnie mieści się przy UL. RYNEK 123, PL-87-500, RYPIN. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, naprawa artykułów użytkowych, naprawa komputerów i urządzeń, przygotowywanie i podawanie napojów, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi gastronomiczne i cateringowe, utrzymanie porządku w budynkach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KRZYSZTOF KRAJEWSKI FIRMA HANDLOWA KASANDRA (REGON 91092638000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.