Zarząd firmy Krzysztof Kosek Zakład Mechaniki Pojazdowej - Krzysztof Kosek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Kosek (CEIDG)
Krzysztof Kosek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF KOSEK ZAKŁAD MECHANIKI POJAZDOWEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-11-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELONA 10, PL-98-100, ŁASK. Główny zakres działalności Krzysztof Kosek to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. NIP KRZYSZTOF KOSEK ZAKŁAD MECHANIKI POJAZDOWEJ: 8311536072. REGON KRZYSZTOF KOSEK ZAKŁAD MECHANIKI POJAZDOWEJ: 10004986500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Kosek
Więcej informacji o KRZYSZTOF KOSEK ZAKŁAD MECHANIKI POJAZDOWEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach