Firma KRZYSZTOF KONKEL Firma Usługowo Handlowa Pośrednictwo Ubezpieczeniowo-Finansowe
KRZYSZTOF KONKEL Firma Usługowo Handlowa Pośrednictwo Ubezpieczeniowo-Finansowe
CEIDGOcena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Działalność PKD:
Firma KRZYSZTOF KONKEL FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE została założona 2007-03-01 i obecnie mieści się przy MIRACHOWSKA 12, PL-83-340, SIERAKOWICE. Działalność firmy została zawieszona od 2021-07-01. Główna działalność firmy to pozostała działalność profesjonalna. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, dzierżawa własności intelektualnej, sprzedaż części samochodowych, tłumaczenia, usługi w zakresie informacji, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KRZYSZTOF KONKEL Firma Usługowo Handlowa Pośrednictwo Ubezpieczeniowo-Finansowe (REGON 22037222800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld