Zarząd firmy KRZYSZTOF KOBIELA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MADERA - KRZYSZTOF KOBIELA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF KOBIELA (CEIDG)
KRZYSZTOF KOBIELA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF KOBIELA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MADERA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII "KRAKÓW" 73, PL-30-433, KRAKÓW. Główny zakres działalności KRZYSZTOF KOBIELA to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego i inne. NIP KRZYSZTOF KOBIELA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MADERA: 6791054282. REGON KRZYSZTOF KOBIELA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MADERA: 35627993400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF KOBIELA
Więcej informacji o KRZYSZTOF KOBIELA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MADERA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych