Zarząd firmy Krzysztof Knioła Topaz - Krzysztof Knioła, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Knioła (CEIDG)
Krzysztof Knioła prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF KNIOŁA TOPAZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-11-19 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH 9, PL-85-011, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności Krzysztof Knioła to Naprawa zegarów, zegarków oraz biżuterii (PKD główne: 95.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KRZYSZTOF KNIOŁA TOPAZ: 5581337961. REGON KRZYSZTOF KNIOŁA TOPAZ: 092572124.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Knioła
Więcej informacji o KRZYSZTOF KNIOŁA TOPAZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby