Adres | 21, PL-62-710, TARNOWSKI MŁYN | |
Województwo | wielkopolskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych |
Działalność PKD:
Firma KRZYSZTOF JABŁOŃSKI została założona 2019-01-04 i obecnie mieści się przy 21, PL-62-710, TARNOWSKI MŁYN. Główna działalność firmy to roboty instalacyjne elektryczne i budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obróbka metali i powłok, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, pozostały transport lądowy pasażerski, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wyroby z betonu, cementu i gipsu. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Krzysztof Jabłoński (REGON 38223037900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.