Zarząd firmy KRZYSZTOF GAWRON FITNESS CLUB MARATON - KRZYSZTOF GAWRON, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF GAWRON (CEIDG)
KRZYSZTOF GAWRON prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRZYSZTOF GAWRON FITNESS CLUB MARATON, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-01-12 i ma swoją siedzibę pod adresem BIAŁOPRĄDNICKA 24D16, PL-31-221, KRAKÓW. Główny zakres działalności KRZYSZTOF GAWRON to Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej (PKD główne: 93.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, działalność fizjoterapeutyczna i inne. NIP KRZYSZTOF GAWRON FITNESS CLUB MARATON: 6782591170. REGON KRZYSZTOF GAWRON FITNESS CLUB MARATON: 35138587300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF GAWRON
Więcej informacji o KRZYSZTOF GAWRON FITNESS CLUB MARATON
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.