Zarząd firmy KRYSTYNA GADOMSKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - KRYSTYNA GADOMSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRYSTYNA GADOMSKA (CEIDG)
KRYSTYNA GADOMSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRYSTYNA GADOMSKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-11-26 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PAULIŃSKA 1416, PL-31-065, KRAKÓW. Główny zakres działalności KRYSTYNA GADOMSKA to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP KRYSTYNA GADOMSKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 6760104091. REGON KRYSTYNA GADOMSKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 35064105000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRYSTYNA GADOMSKA
Więcej informacji o KRYSTYNA GADOMSKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.