Zarząd firmy KRYSTYNA DROŻDŻOWSKA KADE - KRYSTYNA DROŻDŻOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-07-30
Działalność gospodarcza KRYSTYNA DROŻDŻOWSKA (CEIDG)
KRYSTYNA DROŻDŻOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRYSTYNA DROŻDŻOWSKA KADE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-05-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WINCENTEGO DANKA 47, PL-31-229, KRAKÓW. Główny zakres działalności KRYSTYNA DROŻDŻOWSKA to Produkcja i obróbka pozostałego szkła, włączając szkło techniczne (PKD główne: 23.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany i inne. NIP KRYSTYNA DROŻDŻOWSKA KADE: 6761443062. REGON KRYSTYNA DROŻDŻOWSKA KADE: 35127515600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRYSTYNA DROŻDŻOWSKA
Więcej informacji o KRYSTYNA DROŻDŻOWSKA KADE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.