Zarząd firmy KRYSTIAN MEHRHOLZ -, AMG AUTO MOTO GROUP, AUTO SZYBY - KRYSTIAN MEHRHOLZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRYSTIAN MEHRHOLZ (CEIDG)
KRYSTIAN MEHRHOLZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRYSTIAN MEHRHOLZ -, AMG AUTO MOTO GROUP, AUTO SZYBY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIELICKA 250, PL-30-663, KRAKÓW. Główny zakres działalności KRYSTIAN MEHRHOLZ to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich. NIP KRYSTIAN MEHRHOLZ -, AMG AUTO MOTO GROUP, AUTO SZYBY: 6832112221. REGON KRYSTIAN MEHRHOLZ -, AMG AUTO MOTO GROUP, AUTO SZYBY: 38761087900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRYSTIAN MEHRHOLZ
Więcej informacji o KRYSTIAN MEHRHOLZ -, AMG AUTO MOTO GROUP, AUTO SZYBY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach