Zarząd firmy KROPIWNICKA ALINA SKLEP WIELOBRANŻOWY KLAUDIA - ALINA KROPIWNICKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALINA KROPIWNICKA (CEIDG)
ALINA KROPIWNICKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KROPIWNICKA ALINA SKLEP WIELOBRANŻOWY KLAUDIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-11-03 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. PLAC WOLNOŚCI 35, PL-55-300, ŚRODA ŚLĄSKA. Główny zakres działalności ALINA KROPIWNICKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego. NIP KROPIWNICKA ALINA SKLEP WIELOBRANŻOWY KLAUDIA: 9131249578. REGON KROPIWNICKA ALINA SKLEP WIELOBRANŻOWY KLAUDIA: 93206928900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALINA KROPIWNICKA
Więcej informacji o KROPIWNICKA ALINA SKLEP WIELOBRANŻOWY KLAUDIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych