Zarząd firmy Królikowska Izabela, BIURO RACHUNKOWE W.I.R. KRÓLIKOWSCY S.C. - Izabela Królikowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Izabela Królikowska (CEIDG)
Izabela Królikowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRÓLIKOWSKA IZABELA, BIURO RACHUNKOWE W.I.R. KRÓLIKOWSCY S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-10-07 i ma swoją siedzibę pod adresem JEROZOLIMSKA 24, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Izabela Królikowska to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania. NIP KRÓLIKOWSKA IZABELA, BIURO RACHUNKOWE W.I.R. KRÓLIKOWSCY S.C.: 8351504931. REGON KRÓLIKOWSKA IZABELA, BIURO RACHUNKOWE W.I.R. KRÓLIKOWSCY S.C.: 10026295500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Izabela Królikowska
Więcej informacji o KRÓLIKOWSKA IZABELA, BIURO RACHUNKOWE W.I.R. KRÓLIKOWSCY S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.