Firma Królewski Kamień M.K Monika Król
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami |
Numery rachunków bankowych |
PL56 1090 2398 0000 0001 5321 3663
|
Działalność PKD:
Firma KRÓLEWSKI KAMIEŃ M.K MONIKA KRÓL została założona 2015-04-01 i obecnie mieści się przy UL. KARMELKOWA 29, PL-52-437, WROCŁAW. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, pogrzeby i działalność pokrewna, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała indywidualna działalność usługowa, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, różny usługi indywidualne, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Królewski Kamień M.K Monika Król (REGON 02132852000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio