Zarząd firmy KROKOWSKA EWA 1) PUB 13 2) TRANS-POOL - EWA KROKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA KROKOWSKA (CEIDG)
EWA KROKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KROKOWSKA EWA 1) PUB 13 2) TRANS-POOL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-09-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZARYCH SZEREGÓW 9, PL-88-100, INOWROCŁAW. Główny zakres działalności EWA KROKOWSKA to Przygotowywanie i podawanie napojów (PKD główne: 56.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP KROKOWSKA EWA 1) PUB 13 2) TRANS-POOL: 5562229779. REGON KROKOWSKA EWA 1) PUB 13 2) TRANS-POOL: 34006214700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA KROKOWSKA
Więcej informacji o KROKOWSKA EWA 1) PUB 13 2) TRANS-POOL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych