Firma Kristensen Development
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL94 2490 0005 0000 4520 4202 7263
|
Działalność PKD:
Firma KRISTENSEN DEVELOPMENT została założona 2017-08-10 i obecnie mieści się przy ALEJA ARMII LUDOWEJ 26, PL-00-609, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane z rynkiem nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, działalność spółek pozyskujących finansowanie na rzecz innych podmiotów, pozostałe formy udzielania kredytów, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Kristensen Development (REGON 36803615100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.