Zarząd firmy KREMER TOMASZ - BIURO USŁUG KOMPUTEROWYCH ORION, FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA J&K - Tomasz Kremer, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Kremer (CEIDG)
Tomasz Kremer prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KREMER TOMASZ - BIURO USŁUG KOMPUTEROWYCH ORION, FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA J&K, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-11-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 14A, PL-37-500, JAROSŁAW. Główny zakres działalności Tomasz Kremer to Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych (PKD główne: 62.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, naprawa i konserwacja komputerów i sprzętu (tele)komunikacyjnego. NIP KREMER TOMASZ - BIURO USŁUG KOMPUTEROWYCH ORION, FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA J&K: 7921005964. REGON KREMER TOMASZ - BIURO USŁUG KOMPUTEROWYCH ORION, FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA J&K: 65015852200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Kremer
Więcej informacji o KREMER TOMASZ - BIURO USŁUG KOMPUTEROWYCH ORION, FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA J&K
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.