Zarząd firmy KREATYWNIE JOLANTA MACIEJCZYK - JOLANTA MACIEJCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOLANTA MACIEJCZYK (CEIDG)
JOLANTA MACIEJCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KREATYWNIE JOLANTA MACIEJCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-09-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOGLARCZYKÓW 22C, PL-02-793, WARSZAWA. Główny zakres działalności JOLANTA MACIEJCZYK to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim i inne. NIP KREATYWNIE JOLANTA MACIEJCZYK: 1130201401. REGON KREATYWNIE JOLANTA MACIEJCZYK: 015555539.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOLANTA MACIEJCZYK
Więcej informacji o KREATYWNIE JOLANTA MACIEJCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.