Zarząd firmy KREATYWNA KAWA MICHAŁ OTTLEWSKI - MICHAŁ OTTLEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ OTTLEWSKI (CEIDG)
MICHAŁ OTTLEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KREATYWNA KAWA MICHAŁ OTTLEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-10-09 i ma swoją siedzibę pod adresem KILIŃSKIEGO 37A14, PL-44-200, RYBNIK. Główny zakres działalności MICHAŁ OTTLEWSKI to Przygotowywanie i podawanie napojów (PKD główne: 56.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, ruchome placówki gastronomiczne, pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP KREATYWNA KAWA MICHAŁ OTTLEWSKI: 6422782867. REGON KREATYWNA KAWA MICHAŁ OTTLEWSKI: 38458867100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ OTTLEWSKI
Więcej informacji o KREATYWNA KAWA MICHAŁ OTTLEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.