Zarząd firmy Krawczyk Investment - Port Świnoujście - Krawczyk Leszek Jan
Krawczyk Leszek Jan jest w zarządzie KRS KRAWCZYK INVESTMENT - PORT ŚWINOUJŚCIE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Krawczyk Leszek Jan jest również w zarządzie KRAWCZYK INVESTMENT - PORT ŚWINOUJŚCIE, która została założona 2015-02-09 i ma siedzibę przy UL. MIESZKA I 6, PL-72-600, ŚWINOUJŚCIE. KRS KRAWCZYK INVESTMENT - PORT ŚWINOUJŚCIE zajmuje się roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wytwarzanie i przetwarzanie produktów rafinacji ropy naftowej oraz produktów z paliw kopalnych, naprawa i konserwacja cywilnych statków i łodzi, wytwarzanie energii elektrycznej ze źródeł nieodnawialnych, wytwarzanie paliw gazowych oraz dystrybucja i handel paliwami gazowymi w systemie sieciowym, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP KRAWCZYK INVESTMENT - PORT ŚWINOUJŚCIE: 8551584521. REGON KRAWCZYK INVESTMENT - PORT ŚWINOUJŚCIE: 360743334.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krawczyk Leszek Jan
Więcej informacji o KRAWCZYK INVESTMENT - PORT ŚWINOUJŚCIE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby