Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana |
Działalność PKD:
Firma KRAMER JOANNA KRAWCZAK została założona 2018-06-04 i obecnie mieści się przy UL. ERAZMA CIOŁKA 10319, PL-01-402, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, centra telefoniczne, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KRAMER Joanna Krawczak (REGON 14245155700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.