Zarząd firmy KRAKOWSKI TADEUSZ CUKIERNIA JUTRZENKA w spadku - TADEUSZ KRAKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TADEUSZ KRAKOWSKI (CEIDG)
TADEUSZ KRAKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRAKOWSKI TADEUSZ CUKIERNIA JUTRZENKA W SPADKU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1974-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA PRUSA 12, PL-43-460, WISŁA. Główny zakres działalności TADEUSZ KRAKOWSKI to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja lodów, produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP KRAKOWSKI TADEUSZ CUKIERNIA JUTRZENKA W SPADKU: 5481011987. REGON KRAKOWSKI TADEUSZ CUKIERNIA JUTRZENKA W SPADKU: 07100844300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TADEUSZ KRAKOWSKI
Więcej informacji o KRAKOWSKI TADEUSZ CUKIERNIA JUTRZENKA W SPADKU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.