Zarząd firmy Krakowski Łukasz Firma pogrzebowa Sarkofag - Łukasz Krakowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Łukasz Krakowski (CEIDG)
Łukasz Krakowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRAKOWSKI ŁUKASZ FIRMA POGRZEBOWA SARKOFAG, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WĄSKA 4, PL-98-113, BUCZEK. Główny zakres działalności Łukasz Krakowski to Pogrzeby i działalność pokrewna (PKD główne: 96.03.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego. NIP KRAKOWSKI ŁUKASZ FIRMA POGRZEBOWA SARKOFAG: 8311262108. REGON KRAKOWSKI ŁUKASZ FIRMA POGRZEBOWA SARKOFAG: 73102270200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Krakowski
Więcej informacji o KRAKOWSKI ŁUKASZ FIRMA POGRZEBOWA SARKOFAG
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.