Zarząd firmy Krakowska Grupa Gastronomiczna Jarzyński Krawiec - Krawiec Wiesław Adam
Krawiec Wiesław Adam jest w zarządzie KRS KRAKOWSKA GRUPA GASTRONOMICZNA JARZYŃSKI KRAWIEC
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Krawiec Wiesław Adam jest również w zarządzie KRAKOWSKA GRUPA GASTRONOMICZNA JARZYŃSKI KRAWIEC, która została założona 2021-04-28 i ma siedzibę przy UL. PŁK. FRANCESCO NULLO 42-U3, PL-31-543, KRAKÓW. KRS KRAKOWSKA GRUPA GASTRONOMICZNA JARZYŃSKI KRAWIEC zajmuje się restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny) i inne. NIP KRAKOWSKA GRUPA GASTRONOMICZNA JARZYŃSKI KRAWIEC: 6772380891. REGON KRAKOWSKA GRUPA GASTRONOMICZNA JARZYŃSKI KRAWIEC: 123092700.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krawiec Wiesław Adam
Pozostali członkowie zarządu
Ryszard Jarzyński |
Więcej informacji o KRAKOWSKA GRUPA GASTRONOMICZNA JARZYŃSKI KRAWIEC
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld