Zarząd firmy Krakowiak Sławomir „CARO-TRANS” s.c.Sławomir Krakowiak Jolanta Krakowiak - Sławomir Krakowiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sławomir Krakowiak (CEIDG)
Sławomir Krakowiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRAKOWIAK SŁAWOMIR „CARO-TRANS” S.C.SŁAWOMIR KRAKOWIAK JOLANTA KRAKOWIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-06-10 i ma swoją siedzibę pod adresem 35, PL-96-200, PRZEWODOWICE. Główny zakres działalności Sławomir Krakowiak to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP KRAKOWIAK SŁAWOMIR „CARO-TRANS” S.C.SŁAWOMIR KRAKOWIAK JOLANTA KRAKOWIAK: 8350005781. REGON KRAKOWIAK SŁAWOMIR „CARO-TRANS” S.C.SŁAWOMIR KRAKOWIAK JOLANTA KRAKOWIAK: 75008147200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sławomir Krakowiak
Więcej informacji o KRAKOWIAK SŁAWOMIR „CARO-TRANS” S.C.SŁAWOMIR KRAKOWIAK JOLANTA KRAKOWIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.